Alla inlägg den 15 september 2010

Av Frida - 15 september 2010 22:01

Tro det eller ej.

Men jag gjorde klart båda berättelserna innan jag åkte och tränade :D

Extremt skönt, eftersom att vi fick oväntat fika besök, så jag hade inte hunnit göra den annars.


Just nu planerar jag inför morgondagen, vilka böcker jag ska ha med mig osv.


Imorgon ska jag köpa frimärken så att jag kan skicka iväg mitt brev till min brevvän i Frankrike :)


Nähäpp, nu ska jag göra mig i ordning och sova, annars kommer jag att vara jättetrött imorgonbitti.


Godnatt ^^

Kram Frida.

Av Frida - 15 september 2010 17:27

Usch ...

Men ändå bra ...

Jag har hundra tals läxor och prov just nu.

Såhär ser det ut i mitt word-dokument:


MÅSTE:

Läsa So:n, svara på frågorna    KLART. OBS! REPETERA! LÄS IGENOM ANTECK.!


Plocka ut engelskaglosor, samt öva på dem.  KLART. OBS ! REPETERA!


Öva inf. Franskaprovet ! !  KLART. OBS! ÖVA MER!


Hemkunskap fett  KLART. OBS! REPETERA


OM HINNER:

Skriva klart eng berättlese,

Skriva svenska berättelse


 Och allt som är klart, har jag gjort nu, de två senaste timmarna.

Snart är det middag wok.

Sen ska jag skriva klart engelska berättelsen, och om jag hinner, börja på svenska berättelsen.

Sen ska jag iväg och träna.

Och ikväll SKA jag skriva klart svenskaberättelsen.


Usch. Men det känns så skönt att ha allting klart.


Imorgon är det skolval. Alla elever i Sverige, mellan 7:an och 3:an på gymnasiet ska rösta på ett parti. Detta för att regeringen ska se vad ungdomarna tycker och tänker.

Har inte bestämt vad jag ska rösta på, men jag vet ungefär. Måste hinna kolla upp det också. Men om jag inte hinner, så hinner jag inte.


Oxå ska jag försöka sova vid 22. Huff.. :)


Kram Frida.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards