Alla inlägg den 5 september 2010

Av Frida - 5 september 2010 18:26

Så var denhär helgen oxå borta, gud vad helgerna går fort.

Jag hade tänkt att göra lite vvettiga saker i helgen nu när jag var hos pappa (är där varannan helg). Men nej.

Jag tar det från början.

I fredags eftermiddag hade vi idrott och jag körde verkligen gärnet.

Hela kroppen var mör efteråt.

Senare på eftermiddan åkte jag till pappa och då fick jag skitont i halsen.

Oxå började jag bli täppt i näsan.

På lördag morgon vaknade jag och trodde att mina ben bokstavligt talat var krossade. Det var inte förens på kvällen jag kom på tanken att det var träningsvärk.

I allafall, sammamorgon blev jag dunderförkyld och fick feber.

Så hela lördag och söndag har jag legat däckad i soffan och kollat på tv. Roligt. Not.

Halsen är bättre och feber är i princip borta, men jag är dunderförkyld.

Känner mig helt ... matt.

Så jag antar att det inte blir någon skola imorgon, utan jag får försöka gå på tisdag.

Får verkligen inte missa massor nu i 8:an.


Så nu vet ni vad jag gör. Hostar och nyser. MASSOR! Jag blir galen!

Kram.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards