Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Frida - 4 oktober 2010 18:19

Så var jag sjuk igen.

Det var ju bara tre veckor sen :S

Men den här gången har jag migrän, ont i halsen och öronen samt ögoninflammation.

Men jag har varit sjuk hela helgen, och känner mig på bättringsvägen. Går troligtvis till skolan imorgon, även fast jag själv tycker att jag behöver en dag till hemma.

Det har uppstått en konflikt här hemma, och jag vill bara till skolan och få annat att tänka på.


Om tio minuter ska jag plugga. Har ett jättestort skriftligt prov i hemkunskap på torsdag, och imorgon, om jag går till skolan, så har jag en redovisning i franska.


Det känns som att mitt liv befinner sig i någon sorts kaos just nu. Jag får ångest över allt hela tiden. Över skolan, över familjen, över konfirmationen, över allt!

Så för att liksom komma ner på jorden när det är som värst så tänker jag positiva tankar, ibland tänder jag ett ljus, sätter mig i meditationsställning och bara tänker.

Jag har även ett stort kontrollbehov, så bara att gå igenom nästa dag eller nästa vecka i detalj så känns det så mycket bättre.


Kvällens schema:

Plugg

Biggest loser

Top model 14

Svenska New-York fruar

Och såklart datorn ^^


Kram Frida.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards